Cele

Przede wszystkim jakość

Jakość, której źródłem jest doskonała kawa firmy Schärf i jej idea Coffeeshop Company.

"Tradycja „Wszystko-z-jednej-ręki"

Kawa, ekspres, herbata, woda, jak też doskonała atmosfera i smak - wszystko z jednej ręki.

Sprawdzona tradycja kawiarni wiedeńskich

Firma Coffeeshop Company upowszechniła na świecie pierwotnie amerykańską ideę Coffeeshopu wzbogaconą o indywidualny charakter Schärf Coffeeshopu, ale także o tradycję typowej wiedeńskiej kawiarni. Właśnie na tym nam zależy.

Rozpoznać i wdrożyć trendy

To doświadczenie pozwala nam natychmiast rozpoznać nowe trendy i przetworzyć je w stylu firmy Schärf, tak aby w każdej swej formie stanowiły zapowiedź sukcesu.

Powiew nowoczesności

Powiew nowoczesności i wysmakowane, oryginalne rozwiązania we wszystkich dziedzinach są dewizą młodego duchem i nowoczesnego rodzinnego przedsiębiorstwa.

Kształcenie pracowników

Pracownicy i pracownice Coffeeshop Company nieprzerwanie szkolą się w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych. Najwyższą jakość może zapewnić wyłącznie dobre przygotowanie pracowników - zgodnie z mottem Reinholda Schärfa: „Ten, kto myśli, że jest kimś, przestał się kimś stawać". Celem spółki jest pomoc pracownikom w ich dalszym rozwoju.

Copyright © 2014 Coffeeshop Company