Rozwój

1999

Otwarcie pierwszego Coffeeshopu Schärf w Wiedniu jest dla grupy handlowej Schärf decydującym momentem. Młoda spółka córka musiała stworzyć solidne podstawy dla późniejszego wejścia na rynek. Jednak doskonale pomyślany koncept pomógł firmie Coffeeshop Company odnieść wielki sukces już na samym początku. Sukces ten przyspieszył otwarcie kolejnych Coffeeshopów Schärf w Wiedniu, a następnie w całej Austrii.

2000

Coffeeshop Company staje się partnerem amerykańskiej linii wycieczkowej Carnival Cruise Line. Od tego momentu na ich statkach znaleźć można wyjątkowe Coffeeshop Company Corners. Firma Coffeeshop Company eksportuje w ten sposób w świat nowoczesny, trendowy charakter swojego konceptu i doskonałą kawę.

2001

Coffeeshop Company staje się samodzielną firmą w grupie handlowej Schärf. Zaczyna działalność pierwszy objazdowy Coffeeshop nastawiony na realizację przedsięwzięcia. Pierwsi franczyzobiorcy zawierają umowy z firmą Coffeeshop Company.

2002

Łączna liczba placówek Coffeeshop Company wzrosła w Niemczech i Austrii do 6 sklepów. Ekspansja przebiega jednak w szybkim tempie. Rusza drugi objazdowy Coffeshop, zaś grupa Schärf prowadzi Coffeesshop-Corners już na 11 statkach wycieczkowych.

2003

Już nie można zatrzymać rozwoju. W Austrii oraz w Niemczech przybywa 17 nowych sklepów Coffeeshop Company. W dowód uznania dla wyjątkowości, nowoczesności i młodzieńczego charakteru konceptu Coffeeshop Company czasopismo „Der Konsument" nagradza firmę Coffeeshop Company jako zwycięzcę w teście dla wszystkich włączonych do konkursu ajentów Coffeeshopów.

2004

Po raz pierwszy w Coffeeshopach Schärf pojawia się „Lounge-Koncept" z obsługą i natychmiast zyskuje sobie popularność zarówno wśród klientów, jak i przedsiębiorców. Intensywny rozwój trwa nadal i owocuje otwarciem kolejnych sklepów Coffeeshop Company. Firmie Coffeeshop Company znowu udało się trafić w swój czas. Od roku 2004 kierunek ekspansji nastawiony jest na nowe kraje członkowskie Unii Europejskiej oraz rynek arabski. To posunięcie można postrzegać nie tylko jako ogromny krok w rozwoju firmy, ale także jako promocję integracji europejskiej. Ogromne możliwości tkwiące w nowych krajach członkowskich zostają natychmiast odkryte.

2005

Cała grupa handlowa Schärf gwałtownie się rozrasta. Zupełnie nowa centrala firmy Schärf World - The Art of Coffee otwiera swoje podwoje. Wraz z nią powstaje nowoczesne, interaktywne i młode duchem centrum reprezentacyjne oraz nowy „Think-Tank" firmy. Ukoronowaniem tego rozwoju jest fakt, że rodzina Coffeeshop Company rozrasta się do 84 sklepów.

2006

Zostaje zawarta umowa „Master-Kontrakt": gwarantuje ona firmie Coffeeshop Company otwarcie dalszych 150 sklepów w ciągu kolejnych 10 lat. Otwarte zostają pierwsze sklepy w Stambule. Na całym świecie jest już ponad 100 placówek handlowych, przede wszystkim w Austrii, Niemczech, Polsce, na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech.

2007

Obok nowego produktu Lifestyle - kawy, Coffeeshop Company oferuje także krajowy koncept herbaciany o nazwie „Art for Tea". Koncept ten stanowi wyjątkowe wzbogacenie młodej duchem Coffeeshop Company. Art for Tea oczarowuje ekstrawaganckim połączeniem sztuki i składników naturalnych. Doskonały smak gwarantowany.

2008

Coffeeshop Company rozrasta się do ok. 180 sklepów w 14 krajach - Austrii, Niemczech, Turcji, na Słowacji, w Polsce, w Czechach i w Rosji. Kto myśli, że to już koniec rozwoju, ten się myli. Ta młoda duchem firma nadal się rozrasta...

Copyright © 2014 Coffeeshop Company